Connect with us

ΜΟΔΑ

Roberto Cavalli | Ποιος ήταν ο διάσημος σχεδιαστής μόδας

Published

on

Η καριέρα που επανακαθόρισε τον χώρο της μόδας – «Δεν μίλησα μέχρι τα 18 μου. Όμως η ζωή ήταν καλή μαζί μου και ανταμείφθηκα για όλα»

Ο Ρομπέρτο Καβάλι πέθανε στο σπίτι του στη Φλωρεντία σε ηλικία 83 ετών -την πόλη όπου γεννήθηκε- μετά από μακρά ασθένεια. Ο Ιταλός σχεδιαστής μόδας, που σύμφωνα με υπολογισμούς η περιουσία που αφήνει στην οικογένειά του ξεπερνά τα 500 εκατ. δολάρια, είχε πέντε παιδιά από δύο προηγούμενους γάμους και απέκτησε το τελευταίο του παιδί με την 38χρονη Σουηδή πρώην playmate φίλη του, Σάντρα Νίλσον, το 2023.

Προέρχονταν από καλλιτεχνική οικογένεια με παππού ζωγράφο και μητέρα μοδίστρα. Οπότε είχε την ευκαιρία να αποκτήσει από νεαρή ηλικία καλλιτεχνικά, δημιουργικά, αλλά και πρακτικά αισθητήρια.

 «Δεν μίλησα μέχρι τα 18 μου. Όμως η ζωή ήταν καλή μαζί μου και ανταμείφθηκα για όλα»

Ο Ρομπέρτο είχε παραδεχτεί ότι μέχρι την ηλικία των 18 ετών δεν μπορούσε να μιλήσει. «Δεν είχα μια εύκολη παιδική ηλικία. Ο πατέρας μου πυροβολήθηκε από τους Γερμανούς τον Ιούλιο του 1944, σε μια επιδρομή στο Castelnuovo dei Sabbioni. Ήταν τοπογράφος, εργαζόταν σε ένα ορυχείο στο Βαλντάρνο. Δεν μίλησα μέχρι τα 18 μου. Όμως η ζωή ήταν καλή μαζί μου και ανταμείφθηκα για όλα».

O Roberto Cavalli δημιούργησε ένα διάσημο οίκο στον οποίο μεγαλούργησε, διατηρώντας τον 42 χρόνια στα χέρια του.

Παιδί που γεννήθηκε μέσα στον πόλεμο

Ο Ρομπέρτο Καβάλι, όπως αναφέρει βιογραφία του στη βρετανική Vogue, γεννήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 1940 στη Φλωρεντία της Ιταλίας. Το καλλιτεχνικό ταλέντο ήταν οικογενειακό, καθώς ο παππούς του ήταν διάσημος ιμπρεσιονιστής ζωγράφος και η μητέρα του μοδίστρα. Ως παιδί τραύλιζε, κάτι που, όπως αργότερα είπε ο ίδιος στον Κόλιν ΜακΝτάουελ, θεραπεύτηκε από ένα κύμα αυτοπεποίθησης και μια νεοαποκτηθείσα γοητεία για τα κορίτσια.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών του στην Ακαδημία Τέχνης της Φλωρεντίας το 1957, ο Καβάλι αποφάσισε να μη γίνει καλλιτέχνης, αλλά να πειραματιστεί εφαρμόζοντας τεχνικές ζωγραφικής σε υφάσματα με τρόπους που δεν είχαν εφαρμοστεί στο παρελθόν. «Το όνειρό μου, ίσως λόγω της οικογένειάς μου, ήταν να γίνω ζωγράφος. Επέλεξα σε κάποια φάση την κατεύθυνση της υφαντουργίας και από την υφαντουργία πήγα στη μόδα», αναπολούσε αργότερα.

«Κάναμε για πρώτη φορά έρωτα τη νύχτα που παντρευτήκαμε, αφού γνωριζόμασταν τέσσερα χρόνια και αποκτήσαμε την πρώτη μου κόρη εννέα μήνες και δέκα ημέρες αργότερα!»

Ο Ρομπέρτο παντρεύτηκε την πρώτη του σύζυγο Σιλβανέλα Τζιανόνι το 1964 και απέκτησε τα δύο πρώτα του παιδιά. «Γνώρισα ένα κορίτσι, το πρώτο κορίτσι που αγάπησα και την παντρεύτηκα με τα πρώτα χρήματα που πήρα», είπε το 2011. «Κάναμε για πρώτη φορά έρωτα τη νύχτα που παντρευτήκαμε, αφού γνωριζόμασταν τέσσερα χρόνια και αποκτήσαμε την πρώτη μου κόρη εννέα μήνες και δέκα ημέρες αργότερα!». Μετά από 10 χρόνια γάμου, η Σιλβανέλα και ο Ρομπέρτο χώρισαν το 1974.

Ο Καβάλι άνοιξε την πρώτη του μπουτίκ στο Saint-Tropez το 1972, προβλέποντας τις δυνατότητες του ψαροχωριού ως επιθυμητού προορισμού για την ελίτ της μόδας.

Η καριέρα που επανακαθόρισε τον χώρο της μόδας

Το 1970, ο Ρομπέρτο Καβάλι παρουσίασε για πρώτη φορά τα επαναστατικά του υλικά στην πρώτη του συλλογή. «Είχα αυτή την ιδέα να τυπώσω σε δέρμα. Χρησιμοποίησα δέρμα γαντιών από ένα γαλλικό βυρσοδεψείο και όταν άρχισα να εκτυπώνω, είδα ότι ήταν δυνατόν να φτιάξω βραδινά φορέματα από δέρμα… σε ροζ χρώμα – απίστευτο», είπε. Έχοντας κατοχυρώσει την τεχνική εκτύπωσης δέρματος με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (σ.σ. ιδιοφυής), κέρδισε παραγγελίες από άλλους οίκους σχεδιασμού, όπως ο Hermès και ο Pierre Cardin.

Ο Καβάλι άνοιξε την πρώτη του μπουτίκ στο Saint-Tropez το 1972, προβλέποντας τις δυνατότητες του ψαροχωριού ως επιθυμητού προορισμού για την ελίτ της μόδας. Η πλούσια αισθητική που είχε επινοήσει ο Ρομπέρτο δεν ταίριαζε με τη μινιμαλιστική και αποδομητική μόδα που παρουσίαζε το νέο κύμα των Ιαπώνων και Βέλγων σχεδιαστών στα μέσα και τέλη της δεκαετίας του 1980.

Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις ήταν πιο ήσυχες και ο Ρομπέρτο επικεντρώθηκε στην οικογενειακή ζωή, παντρεύτηκε την (σ.σ.: παγκόσμια) βασίλισσα της ομορφιάς Εύα Ντούριντζερ και απέκτησε άλλα τρία παιδιά. Η Εύα έγινε δημιουργική διευθύντρια της συλλογής Ρομπέρτο Καβάλι και το ζευγάρι συνεργάζεται έκτοτε.

Advertisement

Η δεύτερη ευκαιρία στη μόδα – Τη χρωστούσε στα τζιν

Η καριέρα του Καβάλι εισήλθε σε μια νέα συναρπαστική φάση στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Εφαρμόζοντας καλλιτεχνικές τεχνικές στα τζιν, παρουσίασε τα πρώτα τυπωμένα τζιν του το 1988, παρουσίασε τα πρώτα τζιν με αμμοβολή στη συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 1994 και συνεργάστηκε με τη Lycra για να εφεύρει τα ελαστικά τζιν το 1995. Όλες οι ιδέες του ήταν επιτυχίες. Αυτές οι καινοτομίες στην τεχνολογία των υφασμάτων εκτοξεύτηκαν κατά συνέπεια σε δημοτικότητα και διαφοροποίησαν δραματικά την αγορά denim.

Επιβεβαιώνοντας την ιδιότητά του ως πρωτοπόρου στον κόσμο του denim, ο Ρομπέρτο Καβάλι λάνσαρε το Cavalli Jeans (αργότερα μετονομάστηκε σε Just Cavalli) το 2000. Τον Δεκέμβριο του 2004 ο Καβάλι χρηματοδότησε την έκθεση «Wild: Fashion Untamed» στο Ινστιτούτο Κοστουμιών του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης ΜΟΜΑ της Νέας Υόρκης, μια έκθεση που εξέταζε την ανθρώπινη γοητεία με τα δέρματα ζώων και τις αναφορές των ζώων στα ρούχα σε όλη την ιστορία.

«Δεν είναι πραγματικά ότι μου αρέσει να χρησιμοποιώ animal print, μου αρέσει οτιδήποτε είναι από τη φύση», μας είπε ο Ρομπέρτο το 2011. «Άρχισα να εκτιμώ ότι ακόμη και τα ψάρια έχουν ένα φανταστικό χρωματιστό «φόρεμα», το ίδιο και το φίδι και η τίγρη. Άρχισα να καταλαβαίνω ότι ο Θεός είναι πραγματικά ο καλύτερος σχεδιαστής, οπότε άρχισα να αντιγράφω τον Θεό».

Η βότκα Ρομπέρτο Καβάλι ήταν απλά μια από τις επιχειρήσεις του. Οι περισσότερες ιδιαίτερα επιτυχημένες.

Οι παράλληλες επαγγελματικές δουλειές

Σε ένα μπουκάλι με φιδίσιο κάλυμμα, η βότκα Roberto Cavalli, κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2005. Ακολούθησαν τα κρασιά, τα εστιατόρια και τα members’ clubs, και οι εν λόγω επεκτάσεις της μάρκας καθιέρωσαν τα έργα του Καβάλι ως σχέδια για έναν ελίτ τρόπο ζωής.

Το 2007 ο σχεδιαστής συνεργάστηκε με μερικές από τις κορυφαίες καλλιτέχνιδες της μουσικής βιομηχανίας. Η Κριστίνα Αγκιλέρα και η Τζένιφερ Λόπεζ ζήτησαν και οι δυο τους απ’ τον σχεδιαστή να δημιουργήσει κοστούμια για μεγάλες συναυλίες, ενώ οι Spice Girls φόρεσαν μια ειδική γκαρνταρόμπα Καβάλι για την παγκόσμια περιοδεία επανένωσής τους.

Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους, ο Καβάλι λάνσαρε την πρώτη του high-street συλλογή για την H&M. Στη διαφημιστική καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από τον Τέρι Ρίτσαρντσον, ο σχεδιαστής ρωτούσε: «Πώς μπορώ να χάσω το πάρτι; Εγώ είμαι το πάρτι», πριν γιορτάσει με τα μοντέλα Έριν Γουάσον και Τζέσικα Σταμ στη βίλα του στη Φλωρεντία.

«Η μόδα μπορεί να είναι γοητεία και φαντασία και στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να κάνει ακόμη και την πραγματικότητα λίγο πιο διασκεδαστική», μας είχε πει τότε ο διευθυντής μάρκετινγκ της H&M. «Το να φοράμε τις δημιουργίες του Καβάλι έχει να κάνει με αυτό». Η συλλογή εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία της.

To σκίτσο του Καβάλι για την Σέριλ Κόουλ όπως το παρουσίασε στη Βρετανική Vogue.

Το όνειρο της φωτογραφίας και η επιτυχία του σε όλα τα μέτωπα

Το 2009 ο Καβάλι εμφανίστηκε στο The Martha Stewart Show και μίλησε για πρώτη φορά για την επιθυμία του να πετύχει στον κόσμο της φωτογραφίας. «Το όνειρό μου στο εγγύς μέλλον είναι να δημιουργήσω μια μεγάλη έκθεση που θα παρουσιάζει τις (φωτογραφίες μου) από την Αφρική και άλλα εξωτικά μέρη. Συνήθιζα να φωτογραφίζω θέμα για τις εκτυπώσεις μου και το πάθος μου έχει εξελιχθεί».

Η εταιρεία ανακηρύχθηκε ως η νο1 εταιρεία γυναικείας μόδας στον δείκτη Luxury Brand Status Index, κυκλοφόρησε ένα εορταστικό βιβλίο και διοργάνωσε ένα υπερπολυτελές παρισινό πάρτι στο οποίο συμμετείχαν η Χάιντι Κλουμ, η Κάιλι Μινόγκ, η Ναόμι Κάμπελ και η Τέιλορ Σουίφτ.

Τον Μάρτιο του 2012 η Σέριλ Κόουλ έγινε η τελευταία διάσημη μούσα του Καβάλι, φορώντας ένα κατά παραγγελία ρούχο για μια εμφάνιση στο βρετανικό τηλεοπτικό σόου The Voice.«Η Σέριλ είναι η τέλεια γυναίκα του οίκου Cavalli, δυνατή, με αυτοπεποίθηση και σέξι», είχε πει ο σχεδιαστής στη Vogue. «Χρησιμοποιήσαμε την υπογραφή του Cavalli Fantasia και τα λεοπάρ prints για να δημιουργήσουμε ένα outfit που εντυπωσιάζει».

Τα τελευταία του ενεργά χρόνια και η πώληση ενός από τους ελάχιστους οίκους που ανήκαν σε σχεδιαστή

Τον Οκτώβριο του 2012 θα λανσαριστεί η δεύτερη high-street σειρά του Οίκου Cavalli, αυτή τη φορά για την αυστραλιανή Target. Η Τζόρτζια Μέι Τζάγκερ έχει επίσης επιβεβαιωθεί ότι θα είναι το πρόσωπο των αρωμάτων Just Cavalli από τον Μάρτιο του 2013.

Advertisement

Στα 71 του χρόνια, ο σχεδιαστής διστάζει να αποσυρθεί, παρά τα όσα έχει πετύχει. «Λοιπόν, μερικές φορές λέω όταν είμαι εντελώς κουρασμένος, αλλά νιώθω μεγάλη ευθύνη απέναντι στους θαυμαστές μου: τι περιμένουν από μένα», μας είχε πει το 2011. «Περιμένουν πολλά, αλλά ταυτόχρονα η μόδα είναι μέρος του DNA μου. Δεν θα μπορούσα ποτέ να ζήσω χωρίς αυτήν».

To 2015 πούλησε το 90% των μετοχών της επιχείρησης στην Clessidra, μια ιδιωτική ιταλική εταιρεία επενδύσεων, κλείνοντας 42 χρόνια ιδιόκτητης επιχείρησης.

ΜΟΔΑ

Αγγλικό στυλ με ιταλική φινέτσα | Η Gucci επιστρέφει στις ρίζες της στο Λονδίνο.

Published

on

Το show έγινε στο μουσείο Tate Modern για να τιμήσει τη βρετανική καταγωγή του ιταλικού μόδας.

Σε μια τέλεια ανοιξιάτικη βραδιά στο Λονδίνο, 600 καλεσμένοι κρατώντας κόκκινα εισιτήρια για το σόου της Gucci στο Tate Modern συγκεντρώθηκαν στην πλαϊνή είσοδο του μουσείου φορώντας τα καλά τους.

Φωτογραφήθηκαν με το ανακλαστικό ντόμινο του καθεδρικού ναού του Αγίου Παύλου στο φόντο των selfie τους ή εκμεταλλευόμενοι τα εκπληκτικά καλλιτεχνήματα του Tate Modernγια να απαθανατίσουν τις άφιξεις με μαύρα ταξί του Λονδίνου. Μια στρατιά με σερβιτόρους που φορούσαν λοαφερ προσέφερε σαμπάνια στην ποδοσφαιρίστρια Λία Γουίλιαμσον στη θέση της δίπλα στον ηθοποιό Άντριου Σκοτ, ενώ ο αστέρας της K-pop Λι Νο παρέμεινε για μια κουβέντα με τον Πολ Μέσκαλ και η Dua Lipa σταμάτησε να διαβάσει τις λέξεις του Μουσταφά του Ποιητή, που έλαμπαν σε μεγάλα λευκά γράμματα σε ένα ρολό που κάλυπτε το πάτωμα του Turbine Hall.

Η συλλογή “Gucci Londra” που στηγματίστηκε σε έναν από τους πιο εντυπωσιακούς πολιτιστικούς χώρους της πόλης, ήταν ένα είδος λαμπερής, γοητευτικής νύχτας όπου οι παρευρισκόμενοι ήταν εκεί για να δουν και να… φανούν, κάτι που έχει γίνει λιγότερο συνηθισμένο στο μετα-Brexit Λονδίνο. Αλλά αυτή η γιορτή της πρωτεύουσας και του βρετανικού στυλ διοργανώθηκε προς όφελος μιας ιταλικής μάρκας που ανήκει σε ένα γαλλικό πολυτελές συγκρότημα.

Το προφίλ της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου έχει υποβαθμιστεί με την πρόσφατη αποχώρηση διάσημων ονομάτων όπως η Victoria Beckham, που τώρα παρουσιάζει τις συλλογές της στο Παρίσι. Οι εκθέσεις αυτού του εντυπωσιακού μεγέθους είναι πλέον πέρα ​​από τα μέσα σχεδόν όλων των βρετανικών μάρκων.

Η υπόγεια γκαλερί Τανκς του μουσείου ήταν πλούσια και αρωματική με 10.000 φυτά που θα δοθούν μετά την εκδήλωση σε τοπικά κοινοτικά έργα. Ο Βενετσιάνος μουσικός Yakamoto Kotzuga εκκίνησε τον ήχο καθώς εμφανίστηκε το πρώτο μοντέλο, φορώντας χαλαρό τζιν με vintage-style επιδιορθώσεις και γυαλιά με παχύ περίγραμμα, ένα σαλοπέ μπλέιζερ ανοιχτό πάνω από ένα χαλαρό μπλουζάκι με λουλούδια. Αυτά ήταν ρούχα χαλαρής ατμόσφαιρας προορισμένα για τη γενιά Z καθώς επιστρέφουν στο καλοκαιρινό boho στυλ.

Ένα υβρίδιο με μπαλαρίνα και loafer συγκέντρωσε ψίθυρο αποδοχής από το κοινό, κάτι που θα είναι μουσική στα αυτιά της κορυφαίας διοίκησης της Gucci, η οποία αντιμετωπίζει πτώση των πωλήσεών της μετά το πέρασμα από την Ασία.

“Αγγλικότητα με ιταλική προφορά,” σύμφωνα με τον σχεδιαστή Sabato De Sarno, ο οποίος επέλεξε το Λονδίνο για το πρώτο του σόου εκτός Μιλάνου, προς τιμήν των ριζών της Gucci. Ο ιδρυτής, Guccio Gucci, είχε την ιδέα για το brand των αποσκευών του ενώ εργαζόταν ως πορτιέρης στο ξενοδοχείο Savoy απέναντι από τον ποταμό – που ήταν κλειστό αυτήν την εβδομάδα, με τους πελάτες υψηλής κοινωνικής τάξης της Gucci.

“Συναρπαστικό,” ήταν η κρίση του μοντέλου και ακτιβίστριας Sabrina Elba μετά το σόου. “Σε μία λέξη; Απλά, ναι!” είπε η Alexa Chung. Η μητέρα του De Sarno, με τη νέα της τσάντα Gucci στον αγαπημένο χρωματισμό του γιού της, λακαρισμένο κόκκινο, τάπωσε τα μάτια της ενώ ο ύμνος “The Power Of Love” των Frankie Goes To Hollywood βοήθησε στη δημιουργία μιας εντυπωσιακής ατμόσφαιρας στον χώρο.

Ο Tristram Hunt, διευθυντής του Μουσείου V&A, το οποίο σύντομα θα ανοίξει μια έκθεση αφιερωμένη στη Naomi Campbell και μια άλλη από φωτογραφίες από τη συλλογή του Elton John, είπε ότι ελπίζει ότι η νύχτα αυτή θα είναι η αρχή ενός γοητευτικού καλοκαιριού για την πόλη. “Χρειαζόμαστε όλοι αυτό το φως, έτσι δεν είναι; Και τα μουσεία είναι μέρος αυτής της αστικής οικολογίας, κυρίως επειδή είναι τόσο γοητευτικοί χώροι.”

Advertisement

Το τρίτο σόου του De Sarno για τη Gucci τον έδειξε να αρχίζει να διασκεδάζει. Εκεί που οι πρώτες του συλλογές επικεντρώθηκαν στην κλασική απλότητα, προσελκύοντας κριτική για απουσία ενθουσιασμού, αυτό το σόου ανέβασε την ενέργεια: περλέ κολιέ, φορέματα με περλέ πλεκτά, αθλητικές κάλτσες με πράσινες και κόκκινες λωρίδες Gucci, και παράξενες συνδυαστικές αποχρώσεις όπως μουστάρδα με λεβάντα, ή λεμόνι με ροζ. Στο afterparty, προσφέρθηκαν ποτήρια με παγωμένη βότκα.

Continue Reading

ΜΟΔΑ

ΠΑΣΥΚΑΦ x Έλενα Κούτσια | Κομψότητα και καινοτομία σε ένα μοναδικό, φιλανθρωπικό fashion show

Published

on

To μίνι νυφικό που έλαμπε στο σκοτάδι έκλεψε τις εντυπώσεις!

Το φιλανθρωπικό Fashion Show πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου στο ξενοδοχείο Αdams Beach Hotel & Spa στην Αγία Νάπα υπό την αιγίδα του υπουργού Υγείας κ. Μιχάλη Δαμιανού με σκοπό να στηρίξει τις Υπηρεσίες και τα Προγράμματα του Παγκύπριου Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Φίλων (ΠΑΣΥΚΑΦ).

Σε μια ξεχωριστή επίδειξη μόδας γεμάτη λάμψη και στυλ, η σχεδιάστρια νυφικών Έλενα Κούτσια παρουσίασε την προσωπική της συλλογή “Σύγχρονες Νύμφες”. Η συλλογή αυτή περιλάμβανε μοναδικές δημιουργίες με ρομαντικά στοιχεία από το παρελθόν, δημιουργώντας ένα σύγχρονο αποτέλεσμα.

Το κορύφωμα του Fashion Show ήταν το εκκεντρικό και καινοτόμο μίνι νυφικό με φως που έλαμπε στο σκοτάδι.

Στο Fashion Show παρουσίασαν επίσης τις καλοκαιρινές τους, βραδινές συλλογές οι boutiques Athene και Aiffel. Επιπρόσθετα, έλαβαν μέρος το κοσμηματοπωλείο Goumenos Jewellery και το κατάστημα Shoebox.

Η σχεδιάστρια

Η Έλενα Κούτσια είναι σχεδιάστρια νυφικών με έντονη δραστηριότητα σε Ελλάδα και Κύπρο. Σπούδασε σχέδιο μόδας στο Λονδίνο και απέκτησε την απαιτούμενη εμπειρία και εκπαίδευσή στο London College of Fashion, μέρος του University of Arts London.

Η πορεία της συνεχίστηκε με εξαιρετική επιτυχία, συλλέγοντας εμπειρίες δουλεύοντας σε στούντιο κορυφαίων stylists για editorials που δημοσιεύτηκαν σε περιοδικά όπως:“Vogue Homme International”, “ID Magazine” και “Love Magazine”. Καθοριστική ήταν και η συνεργασία της με τη γνωστή σχεδιάστρια παπουτσιών Sophia Webster, στο Παρίσι. Κομβικό σημείο για την ίδια, αποτέλεσε η συνεργασία της με γνωστούς οίκους του Λονδίνου, όπως ο οίκος “Temperley London” και ο οίκος νυφικών “Halfpenny London”.

Η τριβή της με την υψηλή ραπτική και το νυφικό κατέληξε να είναι καθοριστική για την ίδια. Μέσα από τα χειροποίητα κομμάτια που δημιούργησε στα λονδρεζικά στούντιο, αγάπησε περισσότερο την Haute Couture αισθητική και αποφάσισε πως αυτός είναι ο τομέας που θα ακολουθούσε στη συνέχεια της επαγγελματικής της πορείας. Το 2019 δημιούργησε τον Οίκο νυφικών Elena Koutsia Bridal και έκτοτε δραστηριοποιείτε σε Ελλάδα και Κύπρο.

Advertisement

Facebook: Πασυκαφ / Pasykaf , Elena Koutsia Designs

Instagram: pasykaf_cy, elenakoutsiabridal

Φωτογραφίες: Μάριος Μενελάου

Continue Reading

ΜΟΔΑ

Το φόρεμα από άμμο της τραγουδίστριας Tyla για το φετινό Met Gala

Published

on

Το φόρεσε η τραγουδίστρια Tyla και χρειάστηκε να τη μετακινήσουν τέσσερις άνθρωποι.

Η τραγουδίστρια Tyla έκανε το ντεμπούτο της στο Met Gala με την πιο τρελή ιδέα που έχει παρουσιαστεί στη διοργάνωση εδώ και καιρό.

Μία δημιουργία του οίκου Balmain και συγκεκριμένα του καλλιτεχνικού διευθυντή του Olivier Rousteing, το φόρεμα από άμμο που δημιουργήθηκε πάνω στο σώμα της Tyla ήταν εμπνευσμένο από το θέμα του gala, «Ο Κήπος του Χρόνου». Ο Rousteing βασίστηκε στην ιδέα του χρόνου που περνάει και της παροδικότητας των πραγμάτων για να επαναπροσδιορίσει τη χρήση των υλικών και να μετατρέψει την άμμο σε κάτι μόνιμο.

Έτσι, δημιούργησε πάνω σε ένα καλούπι τα κομμάτια του φορέματος, τα οποία στη συνέχεια συναρμολογήθηκαν και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα στράπλες φόρεμα στο χρώμα της άμμου, με την κυριολεκτική έννοια, το οποίο η Tyla συνδύασε με μία τσάντα Balmain σε σχήμα κλεψύδρας.

@dailymail

Tyla arrives in STYLE tyla metgala ♬ original sound – Daily Mail

Για τη δημιουργία του φορέματος χρησιμοποιήθηκαν τρία χρώματα άμμου και μικροκρύσταλλοι χάρη στους οποίους το ρούχο έλαμπε σε κάθε κίνηση της Tyla.

Το φόρεμα ήταν τόσο λεπτεπίλεπτο που για να ανέβει η Tyla τα σκαλιά του μουσείου χρειάστηκε τη βοήθεια τεσσάρων ανδρών, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο. Το ίδιο συνέβαινε και μέσα στους χώρους του μουσείου, όπου υπήρχαν σκάλες ή οτιδήποτε άλλο θα ανάγκαζε τη σταρ να κάνει κινήσεις που θα μπορούσαν να καταστρέψουν το φόρεμα.

Πηγή: marieclaire.gr

Continue Reading

ΠΡΟΣΦΑΤΑ