Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Francis Ford Coppola

Published

on

Φιλμ μεγάλων σκηνοθετών, που καθόρισαν το μεγαλόπρεπο ύφος και τη θεματολογία των δικών του ταινιών

Εν όψη της πρεμιέρας της νέας επικής ταινίας επιστημονικής φαντασίας του βετεράνου σκηνοθέτη Φράνσις Φορντ Κόπολα, «Megalopolis», στο 77ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, στις 16 Μαΐου, θυμηθήκαμε τη λίστα με τις αγαπημένες ταινίες του, την οποία παρουσίασε για πρώτη φορά στο περιοδικό Sight & Sound το 2012. Ο δημιουργός των ταινιών «Ο Νονός: Μέρος I, II & III» και «Αποκάλυψη Τώρα», που κέρδισαν Όσκαρ και άλλα σημαντικά βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου, επέλεξε να συμπεριλάβει κλασσικές, αλλά και λιγότερο αναγνωρισμένες ταινίες μεγάλων σκηνοθετών, που καθόρισαν το μεγαλόπρεπο ύφος και τη θεματολογία των δικών του ταινιών. Ο Ιάπωνας σκηνοθέτης Ακίρα Κουροσάβα εκπροσωπείται εδώ με δύο ταινίες, καθώς σύμφωνα με τον Κόπολα: «Εκείνο που ξεχωρίζει τον Κουροσάβα είναι ότι δεν έχει ένα ή δύο αριστουργήματα “στη φιλμογραφία του”, αλλά οκτώ». Ταινίες του Φεντερίκο Φελίνι, του Μάρτιν Σκορσέζε και του Μπίλι Γουάιλντερ δεν λείπουν, επίσης, από τη λίστα με τις αγαπημένες ταινίες του φημισμένου σκηνοθέτη του Νέου Χόλιγουντ.

1. Στάχτες και Διαμάντια (1958), του Άντζεϊ Βάιντα

Η ταινία «Στάχτες και Διαμάντια», που ολοκληρώνει την «Τριλογία του Πολέμου» του Άντζεϊ Βάιντα, είναι η πιο γνωστή και ίσως η καλύτερη του Πολωνού σκηνοθέτη. Βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γέζι Αντζεγιέφσκι, η ιστορία λαμβάνει χώρα το 1945, λίγο μετά το τέλος του Πολέμου, και πραγματεύεται την περιπέτεια ενός στρατιώτη που γίνεται μέλος μίας παράνομης κομμουνιστικής οργάνωσης. Επαναστατική και πρωτοποριακή, η ταινία ενέπνευσε τόσο τον Κόπολα, όσο και άλλους διεθνείς σκηνοθέτες.

2. Τα καλύτερα χρόνια της ζωής μας (1946), του Γουίλιαμ Γουάιλερ

Η ταινία αυτή του Γουίλιαμ Γουάιλερ, που κυκλοφόρησε αμέσως μετά τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, πραγματεύεται τη σκληρή πραγματικότητα με την οποία ήρθαν αντιμέτωποι οι ήρωες, γυρίζοντας πίσω στην πατρίδα τους. Με πρωταγωνιστές τους Φρέντρικ Μαρτς, Ντέινα Άντριους και Μίρνα Λόι, η ταινία αφηγείται μία ρεαλιστική και συγκινητική ιστορία τριών βετεράνων και των οικογενειών τους, που σύντομα ανακαλύπτουν ότι τα σημάδια του πολέμου επάνω τους είναι βαθύτερα απ’ ότι είχαν ποτέ φανταστεί. Το αντιπολεμικό μήνυμα της ταινίας βρίσκεται ακριβώς στο στοιχείο του Κόπολα και άρα δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς γιατί η συγκεκριμένη ταινία είναι μία από τις αγαπημένες του.

3. Οι Βιτελόνοι (1953), του Φεντερίκο Φελίνι

Advertisement

Πριν από το «La Dolce Vita» (1960), ή ακόμα και τις «Νύχτες της Καμπίρια» (1957), που ανήκουν στην πρώτη παγκοσμίως γνωστή περίοδο της φιλμογραφίας του μεγάλου Ιταλού σκηνοθέτη, ο Φελίνι γύρισε μία σειρά σχεδόν νεορεαλιστικών ταινιών, στα ίχνη του Βιττόριο ντε Σίκα και του Ρομπέρτο Ροσσελλίνι. Οι «Βιτελόνοι» ανήκουν σε αυτή την περίοδο, που βέβαια, παρά τους κανόνες του είδους, έχουν τη χαρακτηριστική του σκηνοθετική πινελιά. Εκτός από τον Κόπολα, η ταινία επηρέασε επίσης τον Σκορσέζε, τον Τζορτζ Λούκας, τον Τζόελ Σουμάχερ και άλλους δημιουργούς.

4. Οι Κακοί Κοιμούνται Ήσυχα (1960), του Ακίρα Κουροσάβα

Ο Ακίρα Κουροσάβα είναι γνωστότερος στη Δύση για τις ταινίες του με σαμουράι, σε σημείο που οι περισσότεροι φαν του αγνοούν την ύπαρξη των ταινιών του με θέμα το οργανωμένο έγκλημα της Ιαπωνίας. Αυτή η ταινία είναι μία από τις καλύτερες νέο-νουάρ του σκηνοθέτη, με θέμα τη Γιακούζα και πρωταγωνιστή, φυσικά, τον Τοσίρο Μιφούνε, που είχε και στην προσωπική του ζωή εμπειρίες με τον υπόκοσμο. Και εδώ, όπως και στις ταινίες εποχής του, ο Κουροσάβα προσαρμόζει μια τραγωδία του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο σενάριο.

5. Yojimbo (1961), του Ακίρα Κουροσάβα

Η ταινία αυτή του Κουροσάβα, με πρωταγωνιστή τον βασικό του ηθοποιό, Τοσίρο Μιφούνε, αποτέλεσε τη βάση για το διάσημο Σπαγκέτι Γουέστερν του Σέρτζιο Λεόνε, «Για μια χούφτα δολάρια» (1964), με τον Κλιντ Ίστγουντ. Τοποθετημένη χρονικά στην περίοδο Έντο, η ταινία πραγματεύεται την ιστορία ενός ξεπεσμένου σαμουράι που φτάνει σε μία διεφθαρμένη πόλη και καλείται να υπερασπιστεί τον εαυτό του απέναντι στους τοπικούς αφέντες, που προσπαθούν να τον προσλάβουν ως σωματοφύλακα.

6. Τραγουδώντας στη Βροχή (1952), των Στάνλεϊ Ντόνεν και Τζιν Κέλι

Με τραγούδια και χορευτικά που έχουν αφήσει εποχή, το μιούζικαλ του Στάνλεϊ Ντόνεν και του Τζιν Κέλι (που παίζει επίσης τον πρωταγωνιστικό ρόλο) είναι στην ουσία μια ερωτική επιστολή στον βωβό κινηματογράφο και τις πρώτες ομιλούσες ταινίες του Χόλιγουντ. Με εντυπωσιακά Technicolor χρώματα ένα μεστό σενάριο, πράγμα σπάνιο για μία μουσική κωμωδία, η ταινία έχει επηρεάσει αμέτρητες άλλες που ακολούθησαν και διαθέτει μια διαχρονική φρεσκάδα.

Advertisement

7. Βασιλιάς για μια νύχτα (1982), του Μάρτιν Σκορσέζε

Αν και όχι τόσο ευρέως γνωστή όσο ο «Ταξιτζής» (1976) ή τα «Καλά Παιδιά» (1990), η ταινία αυτή του Μάρτιν Σκορσέζε, με τον κωμικό Τζέρι Λιούις στο καστ να ενσαρκώνει ένα σχεδόν αυτοβιογραφικό ρόλο, είναι ένα μικρό διαμάντι στη φιλμογραφία του Αμερικανού σκηνοθέτη. Σε αυτή τη μαύρη κωμωδία, ο Ρούπερτ Πάπκιν (Ρόμπερτ Ντε Νίρο), ένας «stand-up» κωμικός με προβλήματα ψυχικής υγείας, απαγάγει τον διάσημο τηλεοπτικό παρουσιαστή Τζέρι Λάνγκφορντ (Λιούις), με τον οποίο έχει εμμονή, στην προσπάθειά του να γίνει ο «Βασιλιάς της Κωμωδίας».

8. Οργισμένο είδωλο (1980), του Μάρτιν Σκορσέζε

Η ασπρόμαυρη νέο-νουάρ ταινία του Σκορσέζε, βασισμένη στη ζωή του θρυλικού μποξέρ, Τζέικ Λα Μότα, με πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο και συμπρωταγωνιστή τον Τζο Πέσι στο ρόλο του αδερφού του, Τζόι, είναι η πρώτη του σκηνοθέτη που κέρδισε βραβεία Όσκαρ. Βλέποντας ταινίες του Κόπολα, όπως το «Rumble Fish» (1983), με τον Ματ Ντίλον και τον Μίκι Ρούρκ, μπορούμε να φανταστούμε ποιοι ήταν οι λόγοι που συμπεριέλαβε αυτή την ταινία του Σκορσέζε στη λίστα με τις αγαπημένες ταινίες του όλων των εποχών.

9. Η γκαρσονιέρα (1960), του Μπίλι Γουάιλντερ

Παρότι ο Μπίλι Γουάιλντερ έχει μείνει στην ιστορία ως ένας σκηνοθέτης κωμωδιών, μάλλον εξαιτίας της επιτυχίας που γνώρισαν οι ταινίες του «Επτά χρόνια φαγούρας» (1955) και  «Μερικοί το προτιμούν καυτό» (1959), μερικές από τις σημαντικότερες στη φιλμογραφία του πραγματεύονται άλλα, πιο σκοτεινά κοινωνικά ζητήματα. Μία από αυτές είναι «Η γκαρσονιέρα», με τη Σίρλεϊ Μακ Λέιν και τον Τζακ Λέμον. Ασπρόμαυρη, αν και κυκλοφόρησε σε μια εποχή που οι περισσότερες χολιγουντιανές παραγωγές ήταν έγχρωμες, η ταινία λαμβάνει χώρα στη Νέα Υόρκη και πραγματεύεται θέματα όπως τη φιλοδοξία, την απόγνωση και τις αυτοκτονικές τάσεις, πάντα μέσα από τις δυνατές ερμηνείες των πρωταγωνιστών της.

10. Η Αυγή (1927), του Φρίντριχ Βίλχελμ Μούρναου

Advertisement

Η ταινία αυτή του Μούρναου είναι η παλαιότερη που περιλαμβάνει η λίστα του Κόπολα. Όντας η πρώτη ομιλούσα του Γερμανού σκηνοθέτη, η «Αυγή» είναι τεχνολογικά προηγμένη για την εποχή της, αλλά πραγματεύεται (όπως υποδηλώνει και ο υπότιτλός της, «A Song of Two Humans») την πανανθρώπινη ιστορία των δύο πρωταγωνιστών, που αναφέρονται απλά ως «Άνδρας» (Τζορτζ Ο’Μπράιεν) και «Γυναίκα» (Μάργκαρετ Λίβινγκστον). Αν και ο Μούρναου γύρισε λίγες ταινίες και από αυτές σήμερα σώζονται ακόμα λιγότερες, η επιρροή του στο παγκόσμιο σινεμά υπήρξε ανεκτίμητη, ενώ η συγκεκριμένη ταινία διαμόρφωσε το νέο ακόμη τότε Χόλυγουντ, ίσως περισσότερο από κάθε άλλη.

Πηγή: athensvoice.gr

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η θρυλική νίκη των Ελλήνων που διέλυσε τη φήμη του βουλγαρικού στρατού

Published

on

Στις 21 Ιουνίου του 1913

Πρόκειται για μια από τις πιο σημαντικές μάχες κατά τη διάρκεια του Β’ Βαλκανικού Πολέμου. Η ελληνοβουλγαρική σύγκρουση και τελικά η νίκη των Ελλήνων, ήταν αποφασιστική για την απελευθέρωση της ανατολικής Μακεδονίας και έβαλε «ταφόπλακα» στα όποια σχέδια των Βουλγάρων για την κατάκτηση της Θεσσαλονίκης.

Στις 26 Οκτωβρίου του 1912, οι Βούλγαροι κατέλαβαν το Κιλκίς. Την ίδια μέρα ο ελληνικός στρατός μπήκε ως νικητής στη Θεσσαλονίκη. Σκοπός τους ήταν να το χρησιμοποιήσουν σαν βάση για τις επιχειρήσεις τους στη Μακεδονία, ώστε να κάνουν πράξη το μεγαλύτερο όνειρό τους: την κατάληψη της Θεσσαλονίκης. Εκείνη την εποχή, στο Κιλκίς είχαν μείνει μόνο 30 ελληνικές οικογένειες και η πόλη είχε μετατραπεί σε άντρο κομιτατζήδων.

Από την ημέρα της κατάληψης, οι Βούλγαροι άρχισαν να χτίζουν οχυρά που ξεκινούσαν από το Κιλκίς και έφταναν μέχρι το χωριό Λαχανάς. Το ελληνικό επιτελείο αποφάσισε να επικεντρώσει την επιθετική του ενέργεια στη γραμμή Καλινόβου – Κιλκίς – Λαχανά. Αν κατάφερνε να την περάσει, ο δρόμος προς τις Σέρρες και τον Στρυμόνα θα άνοιγε διάπλατα.

Στις 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η ελληνική επίθεση, με τις μεραρχίες να επιτίθενται ταυτόχρονα στον Λαχανά, στο Καλίνοβο και στο Κιλκίς. Η συνολική της δύναμη έφτανε τους 117.861 άντρες, ενώ οι Βούλγαροι υπό τον στρατηγό Ιβάνωφ, δεν ξεπερνούσαν τις 40.000. ΟΙ μάχη ήταν σφοδρή και πολλές φορές έγινε σώμα με σώμα, οι Έλληνες ήταν διαρκώς εκτεθειμένοι στα εχθρικά πυρά λόγω του γυμνού εδάφους της περιοχής.

Την επόμενη μέρα όμως βρεθήκαν μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά από τα οχυρά του Κιλκίς. Την νύχτα, οι Έλληνες αποφάσισαν να κάνουν έναν πλευρικό (και όχι κατά μέτωπον) αιφνιδιασμό και μέχρι το πρωί της 21ης Ιουνίου, οι Βούλγαροι υποχωρούσαν ηττημένοι. Ο αρχιστράτηγος Κωνσταντίνος έδωσε εντολή να τους καταδιώξουν. Το Κιλκίς ισοπεδώθηκε, αλλά ήταν σε ελληνικά χέρια.

Μετά την επικράτηση των ελληνικών στρατευμάτων, ο Έλληνας επιτελάρχης αντιστράτηγος Βίκτωρ Δούσμανης τηλεγράφησε στον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο:

«Μετά χαράς αναγγέλλω την κατάληψιν του Κιλκίς, μετά τριήμερον σφοδρόν αγώνα. Ο εχθρός καταδιώκεται κατά πόδας. Ηθικόν στρατού μας έκτακτον».

Οι απώλειες παρά την νίκη ήταν πολλές. Οι νεκροί και οι τραυματίες έφτασαν τους 8.828 άνδρες. Η επόμενη ελληνοβουλγαρική σύγκρουση έγινε μετά από μόλις δυο ημέρες στην λίμνη Δοϊράνη. Η «μάχη του Κιλκίς – Λαχανά» όμως είχε απομακρύνει τους Βούλγαρους από την οχυρωμένη βάση τους και τους έκανε να ξεχάσουν τα σχέδια που είχαν για κατάληψη της Θεσσαλονίκης.

Advertisement
Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι ανεκτίμητοι θησαυροί των αρχαίων ναυάγιων από τη Δυναστεία των Μινγκ

Published

on

Περισσότερα από 900 αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων πορσελάνης, αγγείων και νομισμάτων, ανακτήθηκαν από δύο εμπορικά πλοία και αποτελούν σημαντική απόδειξη για το Maritime Silk Road (θαλάσσιος δρόμος του μεταξιού), λένε οι επιστήμονες. Η ετήσια επιχείρηση ανάκτησης έλαβε χώρα όταν τα δύο ναυάγια ανακαλύφθηκαν το 2022 περίπου 1.524 μέτρα κάτω από το νερό κοντά στη βορειοδυτική ηπειρωτική πλαγιά της Νότιας Θάλασσας της Κίνας, σύμφωνα με τη Διοίκηση Εθνικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Κίνας.

Οι αρχαιολόγοι χρησιμοποιούσαν επανδρωμένο υποβρύχιο με την ονομασία “Πολεμιστής Ανοικτής Θάλασσας” για να διενεργήσει την ανασκαφή.

Η ομάδα των επιστημόνων ανακάλυψε 890 τμήματα τεχνημάτων από το πρώτο ναυάγιο, μεταξύ των οποίων χάλκινα νομίσματα, πορσελάνη και κεραμικά αντικείμενα, ανέφεραν αξιωματούχοι. Το δεύτερο ναυάγιο αποκάλυψε 38 ευρήματα, μεταξύ των οποίων ξυλεία, όστρακα της θάλασσας και κέρατα ελαφιών.

Η Διοίκηση Εθνικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς δημοσίευσε εικόνες του ανακτημένου θησαυρού, καθώς και φωτογραφίες των βυθισμένων, ανακτημένων αντικειμένων από τον πυθμένα του ωκεανού με μια ρομποτική δαγκάνα.


Αν και τα ναυάγια και ο θησαυρός τους έχουν προφανή πολιτιστική αξία, ενισχύουν επίσης τους πολιτικούς στόχους της Κίνας για διεκδίκηση των εδαφικών διεκδικήσεων στην περιοχή. Το Πεκίνο διεκδικεί την κυριαρχία του επί του μεγαλύτερου μέρους της Νότιας Κινεζικής Θάλασσας στο πλαίσιο της πολιτικής του “εννέα-παύλα” (nine-dash-line), και έχει προσπαθήσει να αξιοποιήσει αυτούς τους ισχυρισμούς με την ιστορική παρουσία της Κίνας στην περιοχή.

Το 2016, ένα διεθνές δικαστήριο έκρινε ότι μεγάλα στοιχεία των ισχυρισμών της Κίνας στη Νότια Σινική Θάλασσα ήταν παράνομα, αλλά το Πεκίνο λέει ότι δεν αναγνωρίζει την απόφαση.

Μεγάλο το διακύβευμα για έξι χώρες

Έξι χώρες εγείρουν αξιώσεις σε τμήματα της θάλασσας — Κίνα, Ταϊβάν, Βιετνάμ, Φιλιππίνες, Μπρουνέι και Μαλαισία — και το διακύβευμα είναι μεγάλο. Τρισεκατομμύρια δολάρια εμπορίου περνούν μέσα από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας κάθε χρόνο, και υπάρχει μια τεράστια ποσότητα πετρελαίου κάτω από το βυθό.

Και επίσης,  υπάρχει επίσης ένας θησαυρός σε ναυάγιο, τον οποίο η Κίνα χρησιμοποιεί για να ενισχύσει τους αμφισβητούμενους ισχυρισμούς της.

“Η ανακάλυψη αποτελεί απόδειξη ότι οι Κινέζοι πρόγονοι αναπτύχθηκαν, αξιοποίησαν και ταξίδεψαν από και προς τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, με τα δυο ναυάγια να αποτελούν σημαντικούς μάρτυρες στις εμπορικές και πολιτιστικές ανταλλαγές κατά μήκος του αρχαίου Θαλάσσιου Δρόμου του Μεταξιού”, δήλωσε την Πέμπτη ο Γκουάν Τσιάνγκ, υποδιευθυντής του NCHA.

Σχεδόν 1.000 κομμάτια θησαυρού έχουν ανακαλυφθεί από ένα ζευγάρι αρχαίων ναυαγίων που ανακαλύφθηκαν στη Νότια Θάλασσα της Κίνας.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
Σχεδόν 1.000 κομμάτια θησαυρού έχουν ανακαλυφθεί από ένα ζευγάρι αρχαίων ναυαγίων που ανακαλύφθηκαν στη Νότια Θάλασσα της Κίνας. CREDIT: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΙΝΑΣ

Η δυναστεία των Μινγκ της Κίνας, η οποία εκτεινόταν από το 1368-1644, ήταν “μια περίοδος πολιτιστικής αποκατάστασης και επέκτασης”, σύμφωνα με το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης. Το μουσείο είπε ότι τα τεράστια τοπία και έργα τέχνης που απεικονίζουν λουλούδια και πουλιά “ήταν ιδιαίτερα ευνοημένα ως εικόνες που θα δόξαζαν τη νέα δυναστεία και θα μετέδιδαν την καλοσύνη, την αρετή και τη μεγαλειότητά της.”

Τα νέα για τον θησαυρό του ναυαγίου καταφθάνουν λίγες μόλις εβδομάδες μετά από ένα εμβληματικό υποβρύχιο του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που βυθίστηκε κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου βρισκόταν 3.000 πόδια κάτω από το νερό στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας από τις ακτές των Φιλιππίνων.

Advertisement

Πηγή: enikos.gr

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Paul McCartney | «Όλα τα υπόλοιπα έρχονται και φεύγουν, αλλά η μουσική πάντα είναι εκεί»

Published

on

Τι δεν γνωρίζατε για τον Paul McCartney, έναν από τους πιο διάσημους και επιδραστικούς μουσικούς του 20ού αιώνα που σήμερα γίνεται 81 ετών.

Έγραψε το «Yesterday» στον ύπνο του

Το διάσημο τραγούδι των Beatles, «Yesterday», ήρθε στον Paul McCartney κατά τη διάρκεια του ύπνου του. Μια μέρα ξύπνησε με τη μελωδία στο μυαλό του και πήγε αμέσως στο πιάνο για να την αποτυπώσει. Αρχικά, δεν ήταν βέβαιος αν η μελωδία ήταν δική του ή αν την είχε ακούσει κάπου αλλού. Για εβδομάδες, έπαιζε τη μελωδία σε φίλους και γνωστούς, ρωτώντας αν την είχαν ακούσει κάπου. Όταν διαπίστωσε ότι ήταν πρωτότυπη, συνέχισε και έγραψε τους στίχους .

Συνέβαλε στη δημιουργία του “James Bond Theme”

Ο Paul McCartney έχει συνεισφέρει στη δημιουργία του τραγουδιού «Live and Let Die» για την ομώνυμη ταινία James Bond το 1973. Το τραγούδι, που έγραψε μαζί με τη σύζυγό του, Linda McCartney, και το εκτέλεσε με τους Wings, έγινε ένα από τα πιο επιτυχημένα κομμάτια της σειράς ταινιών James Bond .

Είναι φυτοφάγος από το 1975

Ο McCartney και η τότε σύζυγός του, Linda, αποφάσισαν να γίνουν φυτοφάγοι το 1975 αφού μια μέρα συνειδητοποίησαν ότι τα αρνάκια που έβλεπαν να βόσκουν κοντά στο σπίτι τους ήταν πιθανό να καταλήξουν στο πιάτο τους. Έκτοτε, έχει γίνει ένθερμος υποστηρικτής των δικαιωμάτων των ζώων και έχει κυκλοφορήσει αρκετά βιβλία μαγειρικής για χορτοφάγους.

Έχει παίξει πολλούς ρόλους στον κινηματογράφο και την τηλεόραση

Πέρα από τη μουσική του καριέρα, ο McCartney έχει εμφανιστεί και σε αρκετές ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές. Το 2017, έπαιξε έναν μικρό ρόλο στην ταινία «Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales» ως ο θείος Jack. Η συμμετοχή του ήταν μια έκπληξη για πολλούς, και δείχνει το χιούμορ και την ευελιξία του ως καλλιτέχνη .

Είναι ενθουσιώδης ζωγράφος

Ο Paul McCartney ασχολείται με τη ζωγραφική από τη δεκαετία του 1980 και έχει πραγματοποιήσει αρκετές εκθέσεις των έργων του. Η αγάπη του για τη ζωγραφική ξεκίνησε ως ένας τρόπος να εκφράσει τον εαυτό του εκτός από τη μουσική. Έχει επηρεαστεί από καλλιτέχνες όπως ο Willem de Kooning και ο Jackson Pollock και τα έργα του περιλαμβάνουν αφηρημένα και πορτρέτα .

Continue Reading

ΠΡΟΣΦΑΤΑ