Connect with us

ΜΟΔΑ

Πώς η νέα επίδειξη του John Galliano θα αλλάξει για πάντα τη μόδα

Published

on

Μια ονειρική στιγμή της βιομηχανίας της μόδας που ήδη πέρασε στην Ιστορία

Υπάρχουν επιδείξεις και επιδείξεις μόδας, αλλά ο Τζον Γκαλιάνο είναι πλέον αναμφίβολα ένας δάσκαλος τους μετά την νέα επίδειξη του οίκου Maison Margiela «Artisanal 2024 Show».

Το βράδυ της Πέμπτης, ο Τζον Γκαλιάνο κατέλαβε την αριστερή όχθη της Pont Alexandre III στο Παρίσι για την επίδειξη του, αναβιώνοντας πειστικά, σχεδόν ονειρικά, ένα μπαρ της δεκαετίας του 1920 κάτω από το φως της πρώτης πανσελήνου του έτους. Τα μοντέλα του show ντυμένα με τα ρούχα που παρέμπεμπαν σε εκείνη τη δεκαετία και με το κατάλληλο μακιγιάζ της Πατ Μακγκράθ, θύμιζαν εικόνες από το παρελθόν της πόλης, τις οποίες ο σχεδιαστής έφερε στο παρόν, σε μια μαγική στιγμή που ήδη πέρασε στην Ιστορία της Μόδας, ως κάτι για το οποίο εργάστηκαν πολλοί εμπνευσμένοι άνθρωποι για ένα αξέχαστο αποτέλεσμα.

Πώς η νέα επίδειξη του Τζον Γκαλιάνο θα αλλάξει για πάντα τη μόδα
 Maison Margiela Spring/Summer 2024 Artisanal. Courtesy of Maison Margiela
Πώς η νέα επίδειξη του Τζον Γκαλιάνο θα αλλάξει για πάντα τη μόδα
 Maison Margiela Spring/Summer 2024 Artisanal. Courtesy of Maison Margiela

Χορεύτριες, θεατρίνες των μικρών σκηνών, χαρακτήρες από πίνακες και μυθιστορήματα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στην πασαρέλα, έχοντας «πρόσωπα κούκλας». Το δέρμα των «μουσών» του Τζον Γκαλιάνο, έλαμπε σαν εύθραυστο γυαλί με τα χαρακτηριστικά τους, βαμμένα με έντονα χρώματα και με τέτοια τεχνοτροπία στο μακιγιάζ που να δίνουν την εντύπωση του λιωμένου. Τις εντυπώσεις έκλεψε η σιλουέτα «κλεψύδρα», την οποία ο Τζον Γκαλιάνο θέλησε να τονίσει ως το κόλπο των γυναικών για να τονίζουν τα σωστά σημεία, ως πραγματικές καμπύλες, κάνοντας έτσι έναν παραλληλισμό στα ιδεώδη της σημερινής ομορφιάς.

Παρότι όμως το σκηνικό όπως και τα μοντέλα ήταν εξαιρετικά, η έμφαση εξακολουθούσε να δίνεται εξ ολοκλήρου στα ρούχα, ρούχα – δεύτερο δέρμα πάνω σε μεγαλοπρεπείς γυναικείες σιλουέτες, απευθείας φερμένες στο catwalk από την Μπελ Επόκ, αλλά και με επιρροές από την υψηλή ραπτική του Christian Dior στα μέσα του αιώνα, ενώ σε αυτές τις δημιουργίες έβρισκε κανείς στοιχεία του παρελθόντος και του Τζον Γκαλιάνο από τη δουλειά του για τον συγκεκριμένο οίκο.

Με κύριο χαρακτηριστικό τους την πολυτέλεια και την κομψότητα, η δημιουργία των συγκεκριμένων ρούχων χρειάστηκε έναν χρόνο σκέψης και 9 μήνες εντατικής δουλειάς, για να συναντήσει η δαντέλα κομμάτια από τούλι και να δημιουργείται η ψευδαίσθηση από φως που πέφτει πάνω σε ύφασμα ή ακόμα ενός… λεκέ από νερό ή λάδι. Αυτές είναι επίσης τεχνικές με τις οποίες πειραματίστηκε ο Τζον Γκαλιάνο ενώ η ομάδα του δούλεψε ένα προς ένα στο «χέρι» το κάθε λουκ των μοντέλων.

Η επίδειξη αυτή ήταν πράγματι μια γιορτή της ατομικότητας, της μόδας ως καθαρής δημιουργικής έκφρασης και της εξαιρετικής τέχνης. Δεν το αποκαλούν «Artisanal» για το τίποτα καθώς στη συγκεκριμένη περίπτωση η τεχνική ωθήθηκε σε ένα νέο ζενίθ. Η συνοπτική παρουσίαση των διαφορετικών προσεγγίσεων, των εφευρέσεων και των πειραματισμών αυτής της συλλογής θα έπαιρνε πολύ χρόνο, ωστόσο κατάφεραν να συνδυάσουν την παλιά σχολή με την υψηλή τεχνολογία, σε μια εξαιρετική διεύρυνση του τι μπορεί να σημαίνει υψηλή ραπτική.

Υπήρχαν επεξεργασίες με σιλικόνη για να κάνουν τα υφάσματα να φαίνονται μουσκεμένα, να σέρνονται μέσα στο νερό ή να βρέχονται από τη βροχή, τα τουίντ τα επεξεργάστηκαν με κόλλα και κρεπ και στη συνέχεια ακολουθήθηκε μία τεχνική που θα τα έκανε να συρρικνωθούν για να διαμορφωθεί το υλικό, ακριβώς όπως ήθελαν. Τα παλτό κατασκευάζονταν από στρώματα οργάντζας και σιφόν, πάλι με μία ειδική επεξεργασία που θα τα έκανε να μοιάζουν με βαριά μάλλινα και στη συνέχεια πνίγονταν σε τούλι. Τα φορέματα από δαντέλα αποκολλήθηκαν, για να φαίνονται φαινομενικά χωρίς ραφή. Εν ολίγοις, τίποτα δεν ήταν όπως φαινόταν και αυτό από μόνο του ήταν μια καταπληκτική, εξαιρετική, στιγμή που πρέπει κανείς να είναι εκεί να το δει για να το πιστέψει.

Πηγή: lifo.gr με πληροφορίες από anothermag.com

Advertisement

ΜΟΔΑ

Αγγλικό στυλ με ιταλική φινέτσα | Η Gucci επιστρέφει στις ρίζες της στο Λονδίνο.

Published

on

Το show έγινε στο μουσείο Tate Modern για να τιμήσει τη βρετανική καταγωγή του ιταλικού μόδας.

Σε μια τέλεια ανοιξιάτικη βραδιά στο Λονδίνο, 600 καλεσμένοι κρατώντας κόκκινα εισιτήρια για το σόου της Gucci στο Tate Modern συγκεντρώθηκαν στην πλαϊνή είσοδο του μουσείου φορώντας τα καλά τους.

Φωτογραφήθηκαν με το ανακλαστικό ντόμινο του καθεδρικού ναού του Αγίου Παύλου στο φόντο των selfie τους ή εκμεταλλευόμενοι τα εκπληκτικά καλλιτεχνήματα του Tate Modernγια να απαθανατίσουν τις άφιξεις με μαύρα ταξί του Λονδίνου. Μια στρατιά με σερβιτόρους που φορούσαν λοαφερ προσέφερε σαμπάνια στην ποδοσφαιρίστρια Λία Γουίλιαμσον στη θέση της δίπλα στον ηθοποιό Άντριου Σκοτ, ενώ ο αστέρας της K-pop Λι Νο παρέμεινε για μια κουβέντα με τον Πολ Μέσκαλ και η Dua Lipa σταμάτησε να διαβάσει τις λέξεις του Μουσταφά του Ποιητή, που έλαμπαν σε μεγάλα λευκά γράμματα σε ένα ρολό που κάλυπτε το πάτωμα του Turbine Hall.

Η συλλογή “Gucci Londra” που στηγματίστηκε σε έναν από τους πιο εντυπωσιακούς πολιτιστικούς χώρους της πόλης, ήταν ένα είδος λαμπερής, γοητευτικής νύχτας όπου οι παρευρισκόμενοι ήταν εκεί για να δουν και να… φανούν, κάτι που έχει γίνει λιγότερο συνηθισμένο στο μετα-Brexit Λονδίνο. Αλλά αυτή η γιορτή της πρωτεύουσας και του βρετανικού στυλ διοργανώθηκε προς όφελος μιας ιταλικής μάρκας που ανήκει σε ένα γαλλικό πολυτελές συγκρότημα.

Το προφίλ της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου έχει υποβαθμιστεί με την πρόσφατη αποχώρηση διάσημων ονομάτων όπως η Victoria Beckham, που τώρα παρουσιάζει τις συλλογές της στο Παρίσι. Οι εκθέσεις αυτού του εντυπωσιακού μεγέθους είναι πλέον πέρα ​​από τα μέσα σχεδόν όλων των βρετανικών μάρκων.

Η υπόγεια γκαλερί Τανκς του μουσείου ήταν πλούσια και αρωματική με 10.000 φυτά που θα δοθούν μετά την εκδήλωση σε τοπικά κοινοτικά έργα. Ο Βενετσιάνος μουσικός Yakamoto Kotzuga εκκίνησε τον ήχο καθώς εμφανίστηκε το πρώτο μοντέλο, φορώντας χαλαρό τζιν με vintage-style επιδιορθώσεις και γυαλιά με παχύ περίγραμμα, ένα σαλοπέ μπλέιζερ ανοιχτό πάνω από ένα χαλαρό μπλουζάκι με λουλούδια. Αυτά ήταν ρούχα χαλαρής ατμόσφαιρας προορισμένα για τη γενιά Z καθώς επιστρέφουν στο καλοκαιρινό boho στυλ.

Ένα υβρίδιο με μπαλαρίνα και loafer συγκέντρωσε ψίθυρο αποδοχής από το κοινό, κάτι που θα είναι μουσική στα αυτιά της κορυφαίας διοίκησης της Gucci, η οποία αντιμετωπίζει πτώση των πωλήσεών της μετά το πέρασμα από την Ασία.

“Αγγλικότητα με ιταλική προφορά,” σύμφωνα με τον σχεδιαστή Sabato De Sarno, ο οποίος επέλεξε το Λονδίνο για το πρώτο του σόου εκτός Μιλάνου, προς τιμήν των ριζών της Gucci. Ο ιδρυτής, Guccio Gucci, είχε την ιδέα για το brand των αποσκευών του ενώ εργαζόταν ως πορτιέρης στο ξενοδοχείο Savoy απέναντι από τον ποταμό – που ήταν κλειστό αυτήν την εβδομάδα, με τους πελάτες υψηλής κοινωνικής τάξης της Gucci.

“Συναρπαστικό,” ήταν η κρίση του μοντέλου και ακτιβίστριας Sabrina Elba μετά το σόου. “Σε μία λέξη; Απλά, ναι!” είπε η Alexa Chung. Η μητέρα του De Sarno, με τη νέα της τσάντα Gucci στον αγαπημένο χρωματισμό του γιού της, λακαρισμένο κόκκινο, τάπωσε τα μάτια της ενώ ο ύμνος “The Power Of Love” των Frankie Goes To Hollywood βοήθησε στη δημιουργία μιας εντυπωσιακής ατμόσφαιρας στον χώρο.

Ο Tristram Hunt, διευθυντής του Μουσείου V&A, το οποίο σύντομα θα ανοίξει μια έκθεση αφιερωμένη στη Naomi Campbell και μια άλλη από φωτογραφίες από τη συλλογή του Elton John, είπε ότι ελπίζει ότι η νύχτα αυτή θα είναι η αρχή ενός γοητευτικού καλοκαιριού για την πόλη. “Χρειαζόμαστε όλοι αυτό το φως, έτσι δεν είναι; Και τα μουσεία είναι μέρος αυτής της αστικής οικολογίας, κυρίως επειδή είναι τόσο γοητευτικοί χώροι.”

Advertisement

Το τρίτο σόου του De Sarno για τη Gucci τον έδειξε να αρχίζει να διασκεδάζει. Εκεί που οι πρώτες του συλλογές επικεντρώθηκαν στην κλασική απλότητα, προσελκύοντας κριτική για απουσία ενθουσιασμού, αυτό το σόου ανέβασε την ενέργεια: περλέ κολιέ, φορέματα με περλέ πλεκτά, αθλητικές κάλτσες με πράσινες και κόκκινες λωρίδες Gucci, και παράξενες συνδυαστικές αποχρώσεις όπως μουστάρδα με λεβάντα, ή λεμόνι με ροζ. Στο afterparty, προσφέρθηκαν ποτήρια με παγωμένη βότκα.

Continue Reading

ΜΟΔΑ

ΠΑΣΥΚΑΦ x Έλενα Κούτσια | Κομψότητα και καινοτομία σε ένα μοναδικό, φιλανθρωπικό fashion show

Published

on

To μίνι νυφικό που έλαμπε στο σκοτάδι έκλεψε τις εντυπώσεις!

Το φιλανθρωπικό Fashion Show πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου στο ξενοδοχείο Αdams Beach Hotel & Spa στην Αγία Νάπα υπό την αιγίδα του υπουργού Υγείας κ. Μιχάλη Δαμιανού με σκοπό να στηρίξει τις Υπηρεσίες και τα Προγράμματα του Παγκύπριου Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Φίλων (ΠΑΣΥΚΑΦ).

Σε μια ξεχωριστή επίδειξη μόδας γεμάτη λάμψη και στυλ, η σχεδιάστρια νυφικών Έλενα Κούτσια παρουσίασε την προσωπική της συλλογή “Σύγχρονες Νύμφες”. Η συλλογή αυτή περιλάμβανε μοναδικές δημιουργίες με ρομαντικά στοιχεία από το παρελθόν, δημιουργώντας ένα σύγχρονο αποτέλεσμα.

Το κορύφωμα του Fashion Show ήταν το εκκεντρικό και καινοτόμο μίνι νυφικό με φως που έλαμπε στο σκοτάδι.

Στο Fashion Show παρουσίασαν επίσης τις καλοκαιρινές τους, βραδινές συλλογές οι boutiques Athene και Aiffel. Επιπρόσθετα, έλαβαν μέρος το κοσμηματοπωλείο Goumenos Jewellery και το κατάστημα Shoebox.

Η σχεδιάστρια

Η Έλενα Κούτσια είναι σχεδιάστρια νυφικών με έντονη δραστηριότητα σε Ελλάδα και Κύπρο. Σπούδασε σχέδιο μόδας στο Λονδίνο και απέκτησε την απαιτούμενη εμπειρία και εκπαίδευσή στο London College of Fashion, μέρος του University of Arts London.

Η πορεία της συνεχίστηκε με εξαιρετική επιτυχία, συλλέγοντας εμπειρίες δουλεύοντας σε στούντιο κορυφαίων stylists για editorials που δημοσιεύτηκαν σε περιοδικά όπως:“Vogue Homme International”, “ID Magazine” και “Love Magazine”. Καθοριστική ήταν και η συνεργασία της με τη γνωστή σχεδιάστρια παπουτσιών Sophia Webster, στο Παρίσι. Κομβικό σημείο για την ίδια, αποτέλεσε η συνεργασία της με γνωστούς οίκους του Λονδίνου, όπως ο οίκος “Temperley London” και ο οίκος νυφικών “Halfpenny London”.

Η τριβή της με την υψηλή ραπτική και το νυφικό κατέληξε να είναι καθοριστική για την ίδια. Μέσα από τα χειροποίητα κομμάτια που δημιούργησε στα λονδρεζικά στούντιο, αγάπησε περισσότερο την Haute Couture αισθητική και αποφάσισε πως αυτός είναι ο τομέας που θα ακολουθούσε στη συνέχεια της επαγγελματικής της πορείας. Το 2019 δημιούργησε τον Οίκο νυφικών Elena Koutsia Bridal και έκτοτε δραστηριοποιείτε σε Ελλάδα και Κύπρο.

Advertisement

Facebook: Πασυκαφ / Pasykaf , Elena Koutsia Designs

Instagram: pasykaf_cy, elenakoutsiabridal

Φωτογραφίες: Μάριος Μενελάου

Continue Reading

ΜΟΔΑ

Το φόρεμα από άμμο της τραγουδίστριας Tyla για το φετινό Met Gala

Published

on

Το φόρεσε η τραγουδίστρια Tyla και χρειάστηκε να τη μετακινήσουν τέσσερις άνθρωποι.

Η τραγουδίστρια Tyla έκανε το ντεμπούτο της στο Met Gala με την πιο τρελή ιδέα που έχει παρουσιαστεί στη διοργάνωση εδώ και καιρό.

Μία δημιουργία του οίκου Balmain και συγκεκριμένα του καλλιτεχνικού διευθυντή του Olivier Rousteing, το φόρεμα από άμμο που δημιουργήθηκε πάνω στο σώμα της Tyla ήταν εμπνευσμένο από το θέμα του gala, «Ο Κήπος του Χρόνου». Ο Rousteing βασίστηκε στην ιδέα του χρόνου που περνάει και της παροδικότητας των πραγμάτων για να επαναπροσδιορίσει τη χρήση των υλικών και να μετατρέψει την άμμο σε κάτι μόνιμο.

Έτσι, δημιούργησε πάνω σε ένα καλούπι τα κομμάτια του φορέματος, τα οποία στη συνέχεια συναρμολογήθηκαν και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα στράπλες φόρεμα στο χρώμα της άμμου, με την κυριολεκτική έννοια, το οποίο η Tyla συνδύασε με μία τσάντα Balmain σε σχήμα κλεψύδρας.

@dailymail

Tyla arrives in STYLE tyla metgala ♬ original sound – Daily Mail

Για τη δημιουργία του φορέματος χρησιμοποιήθηκαν τρία χρώματα άμμου και μικροκρύσταλλοι χάρη στους οποίους το ρούχο έλαμπε σε κάθε κίνηση της Tyla.

Το φόρεμα ήταν τόσο λεπτεπίλεπτο που για να ανέβει η Tyla τα σκαλιά του μουσείου χρειάστηκε τη βοήθεια τεσσάρων ανδρών, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο. Το ίδιο συνέβαινε και μέσα στους χώρους του μουσείου, όπου υπήρχαν σκάλες ή οτιδήποτε άλλο θα ανάγκαζε τη σταρ να κάνει κινήσεις που θα μπορούσαν να καταστρέψουν το φόρεμα.

Πηγή: marieclaire.gr

Continue Reading

ΠΡΟΣΦΑΤΑ